Dupa ce ati finalizat procedurile de inmatriculare in ONRC, respectiv dupa infiintarea firmei, veti avea nevoie de stampila, de cele mai multe ori ideal fiind sa aveti mai multe, si anume:
- Stampila pentru fiecare asociat in parte;
- Stampila pentru departamentul de contabilitate;
- Stampila pentru banca aferenta contului curent deschis;
- Stampila cu antetul societatii (cuprinde denumirea firmei, codul fiscal, numarul de inregistrare la Registrul Comertului, adresa, capitalul social, si in functie de preferinta poate include si contul curent si banca)
- Stampila cu numele, codul numeric personal si eventual seria si nr. actului de identitate (se recomanda pentru persoanele care emit facturi sau alte documente fiscale sau cu regim special)
Actele de care aveti nevoie pentru obtinerea unei stampile sunt, de cele mai multe ori, copia dupa CUI si prezentarea in original a certificatului de inregistrare a societatii precum si copia de pe actul de identitate. In cazul in care solicita o stampila altcineva din cadrul societatii este nevoie de dovada imputernicirii pentru a putea depune comanda.
Ati pierdut stampila firmei? Cum trebuie sa procedati?
- Stampila pierduta trebuie declarata nula, lucru care se poate face in orice ziar
- Comandarea unei noi stampile care trebuie sa contina cel putin un element distinctiv de vechea stampila
- Anuntarea la banca a faptului ca stampila initiala a fost pierduta si declarata nula. Pe urma, cu noua stampila se ve merge la banca pentru a o inregistra impreuna cu specimenul de semnatura.